www.sportpodbilouvezi.cz
Sport pod bílou věží - autor webu:
Tomáš Rademacher
Telefon: +420 602 168 9101
Web: www.sportpodbilouvezi.cz

Sport pod Bílou věží na Facebooku Navštivte Sport pod Bílou věží na Google+ Navštivte Sport pod Bílou věží na YouTube

Novinky

Zpátky pod Lízátky. Nová kniha Michala Petráka. V minulých dnech vyšla kniha kolegy Michala Petráka, mapující minulost i současnost fotbalového stadionu v Hradci Králové. Nejnovější fotografie v knize byly pořízeny opravdu jen před několika málo dny.

Publikace ČERNOBÍLÁ HISTORIE 110 LET FC HRADEC KRÁLOVÉ

Společnými silami Michala Petráka, Jiřího Rádla a Tomáše Rademachera vyjde v příštích dnech bohatě ilustrovaná publikace, mapující 110 let historie královéhradeckého fotbalu.

Sport pod Bílou věží v Hradeckém deníkuMiluje sportovní historii a je hrdý Hradečák. Připomíná staré časy | Hradecký deník | 8.5.2014

Jedinečná možnost získat přímo od autora knihu HISTORIE HOKEJE V HRADCI KRÁLOVÉ

Publikace „Historie ledního hokeje, aneb led byl poněkud měkký" je koncipována jako kronika, seznámí čtenáře s počátky ledního hokeje v Hradci Králové a provede ho všemi  sezónami od roku 1930 do roku 2008.

Úvod » Fotogalerie » Reportáže » František Horáček – motocyklový závodník

František Horáček – motocyklový závodník

	1 - Malý Frantík ve fotoateliéru - autíčko vyrobil Frantíkův otec v STS

1 - Malý Frantík ve fotoateliéru - autíčko vyrobil Frantíkův otec v STS

	2 - Christ a patnáctiletý mechanik Horáček s motocyklem Hurikán – v Československu vyrobeno jen pár exemplářů tohoto stroje – rok 1955

2 - Christ a patnáctiletý mechanik Horáček s motocyklem Hurikán – v Československu vyrobeno jen pár exemplářů tohoto stroje – rok 1955

3 - Svazarmovská dílna se nacházela v dnešní ulici Otokara.Březiny (dnes už jen průjezd z Gočárovy třídy a tehdejší domy už neexistují. Milovníci filmů by poznali noční ulici z detektivního filmu „105% alibi“, natáčeného v roce 1959 v Hradci Králové)

3 - Svazarmovská dílna se nacházela v dnešní ulici Otokara.Březiny (dnes už jen průjezd z Gočárovy třídy a tehdejší domy už neexistují. Milovníci filmů by poznali noční ulici z detektivního filmu „105% alibi“, natáčeného v roce 1959 v Hradci Králové)

4 - terenními motocykly to začalo

4 - terenními motocykly to začalo

5 - závodníci stojící zleva: Ivo Klán (alias Hlína - dlouhá léta řidičem trolejbusu v MHD), 4. zleva (vykukuje za dívkou) Milan Fiala a 5. zleva v čepici FH (byl mechanikem Víška), před ním v helmě Víšek a úplně vpravo Josef Libřický

5 - závodníci stojící zleva: Ivo Klán (alias Hlína - dlouhá léta řidičem trolejbusu v MHD), 4. zleva (vykukuje za dívkou) Milan Fiala a 5. zleva v čepici FH (byl mechanikem Víška), před ním v helmě Víšek a úplně vpravo Josef Libřický

6 - František Horáček v kufru vozu

6 - František Horáček v kufru vozu

7 - Závody

7 - Závody

8 - závodník Fiala - přezdívaný Fialista

8 - závodník Fiala - přezdívaný Fialista

9 - František Horáček - ateliérový portrét

9 - František Horáček - ateliérový portrét

		10 - František Horáček a Fiala, zvaný Fialista

10 - František Horáček a Fiala, zvaný Fialista

11 - František Horáček a jeho první terénní soutěž - Litice 1958

11 - František Horáček a jeho první terénní soutěž - Litice 1958

12 - František Horáček jako řidič, vojna Praha 1959-61

12 - František Horáček jako řidič, vojna Praha 1959-61

				13 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.

13 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.

		14 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.

14 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.

		15 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).

15 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).

		16 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).

16 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).

17- František Horáček závody 1964

17- František Horáček závody 1964

18 - pravděpodobně z Vrchlabí – František v půjčené kožené bundě, upravená válečná helma po Němcích

18 - pravděpodobně z Vrchlabí – František v půjčené kožené bundě, upravená válečná helma po Němcích

19 - pravděpodobně z Vrchlabí – František v půjčené kožené bundě, upravená válečná helma po Němcích

19 - pravděpodobně z Vrchlabí – František v půjčené kožené bundě, upravená válečná helma po Němcích

20 - František Horáček - Kvalifikační závody - Vrchlabí 1964

20 - František Horáček - Kvalifikační závody - Vrchlabí 1964

21 - ČZ 125 - model 1965

21 - ČZ 125 - model 1965

22 - ČZ 125 - model 1965 detail

22 - ČZ 125 - model 1965 detail

23 - původní Svazarm byl zbourán a toto je záběr z dílny na Slezském předměstí - proti Františkovi je Fiala, uprostřed Víšek, který později emigroval

23 - původní Svazarm byl zbourán a toto je záběr z dílny na Slezském předměstí - proti Františkovi je Fiala, uprostřed Víšek, který později emigroval

		24 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

24 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

		25 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

25 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

		26 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

26 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

		27 -František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

27 -František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

		28 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.

28 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.