V minulých dnech vyšla kniha kolegy Michala Petráka, mapující minulost i současnost fotbalového stadionu v Hradci Králové. Nejnovější fotografie v knize byly pořízeny opravdu jen před několika málo dny.
Společnými silami Michala Petráka, Jiřího Rádla a Tomáše Rademachera vyjde v příštích dnech bohatě ilustrovaná publikace, mapující 110 let historie královéhradeckého fotbalu.
Miluje sportovní historii a je hrdý Hradečák. Připomíná staré časy | Hradecký deník | 8.5.2014
Publikace „Historie ledního hokeje, aneb led byl poněkud měkký" je koncipována jako kronika, seznámí čtenáře s počátky ledního hokeje v Hradci Králové a provede ho všemi sezónami od roku 1930 do roku 2008.
2 - Christ a patnáctiletý mechanik Horáček s motocyklem Hurikán – v Československu vyrobeno jen pár exemplářů tohoto stroje – rok 1955
3 - Svazarmovská dílna se nacházela v dnešní ulici Otokara.Březiny (dnes už jen průjezd z Gočárovy třídy a tehdejší domy už neexistují. Milovníci filmů by poznali noční ulici z detektivního filmu „105% alibi“, natáčeného v roce 1959 v Hradci Králové)
5 - závodníci stojící zleva: Ivo Klán (alias Hlína - dlouhá léta řidičem trolejbusu v MHD), 4. zleva (vykukuje za dívkou) Milan Fiala a 5. zleva v čepici FH (byl mechanikem Víška), před ním v helmě Víšek a úplně vpravo Josef Libřický
13 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.
14 - Milan Fiala (alias Fialista) byl starší než ostatní a patřil k úspěšným hradeckým závodníkům a přátelům Františka. Motocykly si svépomocí upravovali, včetně kapotáže, ladili a vylepšovali, každý již měl svůj vlastní stroj, ne jako v počátcích.
15 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).
16 - testovací jízdy ve Stěžerách (rovinka směr Nechanice). Zajímavost – na testovací jízdy měli povolen čtvrtek odpoledne, přičemž z Hradce Králové vyráželo doprovodné vozidlo (často motocykl - skútr, který řídila Františkova budoucí manželka).
23 - původní Svazarm byl zbourán a toto je záběr z dílny na Slezském předměstí - proti Františkovi je Fiala, uprostřed Víšek, který později emigroval
24 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.
25 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.
26 - František Horáček na tzv. trucpodniku - rebelujících závodníků v Hořicích, dne 2.5.1965. František se kvalifikoval – výborným 4. místem ve třídě 125 ccm.